czwartek, 23 sierpnia 2018

Ślub i wesele Karoliny i Tomasza


Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam więcej zdjęć ze ślubu i wesela cudownej pary- Karoliny i Tomasza.
 Jest to pierwsza para, której miałam przyjemność robić zdjęcia podczas najważniejszego dnia w ich życiu. Propozycji wcześniej już trochę było, ale ze względu na niewielkie doświadczenie i niewystarczający sprzęt- zawsze odmawiałam. Teraz jednak zdecydowałam się podjąć tego zadania.

Jak na pierwszy raz- jestem zadowolona, ale chętnie dowiem się co Wy o tym sądzicie!
Zapraszam do obejrzenia wybranych ujęć :)










































































Jeśli planujesz ślub i szukasz fotografia, a moje zdjęcia spodobały Ci się- daj znać, przedstawię ofertę, Zapraszam do rezerwowania terminów na 2019r <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz