wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014

Dobiega koniec roku, a co za tym idzie- czas na podsumowanie :)

Mijający rok był dla mnie niesamowity pod wieloma względami. 
Dzisiaj jednak chciałabym podsumować moją tegoroczną przygodę z fotografią.
Za każdym razem kiedy robię końcoworoczne podsumowanie, oglądam zdjęcia jakie zrobiłam w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W porównaniu do poprzednich lat widzę ogromną różnicę. Cieszę się, że mam możliwość rozwijania swojej pasji :)





Dlaczego ten rok był wyjątkowy?
  • Dostałam pierwszą, długo wyczekiwaną lustrzankę (Canon 600d), dzięki której naprawdę mogłam się wiele nauczyć. Kilka tygodni później kupiłam obiektyw 50mm f/1.8 <3
  • Założyłam maxmodels, dzięki któremu miałam możliwość zrealizowania sesji z kimś zupełnie mi obcym. Dwie niesamowite sesje, które były dla mnie naprawdę ciekawym wyzwaniem :) 
  • Założyłam również funpage. Na początku miałam wątpliwości, czy moje zdjęcia są na tyle dobre, żeby pokazać je większemu gronu, jednakże zostałam mile zaskoczona, ponieważ dostałam wiele pozytywnych komentarzy zarówno od swojej rodziny, znajomych jak i obcych mi osób :)
  • 3 rekomendacje na photoblogu. Nigdy przedtem nie dostałam żadnego wyróżnienia, więc kiedy moje pierwsze zdjęcie zostało zarekomendowane, z radości omal nie spadłam z fotela :D Drugie i trzecie również sprawiło mi ogromną radość, ale przede wszystkim dało mi to ogromną motywację do dalszej pracy.

Jakie mam postanowienia noworoczne?

Mam już notatniczek, w którym zapisuję każdy pomysł na sesję. Niestety w tym roku zrealizowałam tylko 1 z nich, czyli sesja we mgle. Chciałabym w następnym roku zrealizować te pomysły, a przynajmniej niektóre :) Moje dotychczasowe sesje są według mnie zwykłe, często na spontanie. Mam nadzieję, że w następnym roku będzie dużo ciekawiej :) Chcę przed swoim obiektywem mnóstwo modelek/modeli o ciekawej urodzie, którzy wniosą coś do mojego portfolio. 
Może coś w stylu bajkowym(?) :)
Zanim jednak to wszystko zrealizuję muszę zdać maturę, także nie planuję zbyt wiele na ten rok. 
Zdać maturę, wybrać odpowiedni kierunek na studia (i dostać się :P) to jest teraz najważniejsze :)


A teraz kilka zdjęć wykonanych w tym roku :)


Zdjęcia z sesji...


...i kilka kropelek, które najbardziej przypadły Wam do gustu :)


Chciałabym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, aby ten rok był wyjątkowy. 
Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą tak samo dobre, a nawet lepsze :)

W nadchodzącym nowym roku chciałabym Wam życzyć przede wszystkim dużo zdrówka, bo to najważniejsze, mnóstwo radosnych chwil, bo ich nigdy za wiele, wielu powodów do uśmiechu, spełnienia marzeń i postanowień noworocznych. I aby nowy rok był lepszy od mijającego :)

Pozdrawiam :*



3 komentarze: