poniedziałek, 16 lutego 2015

Kasia Sokołowska

Witajcie kochani! :)

Ferie już za mną, planowałam kilka sesji, ale jak zwykle na planach się skończyło... 
Byłam tylko na jednej, choć bardzo owocnej :)

I właśnie teraz podzielę się z Wami efektami sesji z cudowną Kasią :) Nie mogłam się zdecydować które dodać, więc dodaję wszystkie jakie udało mi się przerobić :) Była to moja pierwsza współpraca z Kasią, ale z pewnością nie ostatnia! 



mod: Katarzyna Sokołowska (maxmodels)


Zapraszam do oglądania :)




















A teraz druga część sesji- inna stylizacja, miejsce
iii.. trochę słoneczka :3

















 Podobają wam się efekty naszej sesji?
Które zdjęcie najbardziej przypadło do gustu? 
Piszcie w komentarzach :)


Pozdrawiam cieplutko :*





3 komentarze:

  1. 5 17 18 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...tylko czemu tej modelke brakuje mimiki??? Na każdym zdjeciu niemal identyczny wraz twarzy. Zresztą niekorzystny dla niej. Szczerze mówiąc - nie podpisała sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Kasia jest jedną z niewielu moich modelek do których mimiki nie umiem się przyczepić :) Ja lubię jej wyraz twarzy, ale cóż.. rzecz gustu :)

      Usuń