czwartek, 26 lutego 2015

Before- After

Hejka :) 

Tym razem mam dla Was kilka zdjęć- z różnych sesji przed i po obróbce :)
Wiem, że moja obróbka pozostawia jeszcze wiele do życzenia, ale staram się jak mogę, aby zdjęcie 'jakoś' wyglądało i za każdym razem uczę się czegoś nowego :)

Dla jasności- wszystkie poniższe zdjęcia są przerabiane w gimpie i photoscape.

Zapraszam do oglądania :)









Jeśli chodzi o makro, to postaram się jeszcze kiedyś zrobić osobny post, ponieważ muszę poszukać na drugim komputerze oryginałów, co w niektórych przypadkach graniczy z cudem ;)
a na razie macie jedno: 





Jak się podobają zdjęcia before/ after?
Jakaś obróbka przypadła Wam najbardziej do gustu?
A może coś poprawić?

Piszcie w komentarzach! :)




16 komentarzy:

  1. Mi się pierwsze bardzo podoba! :) świetne obróbki, chociaż delikatne :D a robisz w rawach cz jpg? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło to od Ciebie usłyszeć :) Niestety w jpg. Nie mogę się zebrać żeby ściągnąć program do rawów :P Wgl na razie nie mam czasu, ale zaraz po maturze zabieram się za to :)

      Usuń
  2. Before i after to najlepsze, co może być. Uświadamia to ludzi, jak bardzo przeróbka zdjęć może zmienić całą fotografię. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace i znakomita obróbka . Nie ma tu przesady a to się ceni !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie przerobione zdjęcie dziewczyny z liściem na oku :) To czaenobiałe troszkę dla mnie za ciemne na buzi, ale ogólnie bardzo fajne :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A co do czarno-białego to nie sądzę że jest zbyt ciemne ;) No ale mimo wszystko dzięki za opinie :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy pomysl! Podoba mi sie, ze nie ukrywasz tego w jaki sposob edytujesz zdjecia! Bardzo na plus!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja obróbka jak najbardziej mi sie podoba i jest w moim guście :) super!
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeróbki pierwszego zdjęcia jak i tego z liściem przy twarzy skradły moje serducho! SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,3,5 moje ulubione po przerobieniu :) ♥

    OdpowiedzUsuń