środa, 13 lipca 2016

Kinga i Beniamin- sesja ślubna

Witajcie!

Na początku chciałabym przeprosić za dość długą nieobecność.. W ostatnim czasie tak bardzo zakopałam się w zdjęciach, że nie mam kiedy napisać jakiegokolwiek postu. W końcu znalazłam chwilę wolnego, aby pochwalić się efektami sesji z (już drugą) młodą parą- Kingą i Beniaminem! :)
Na publikację czekają jeszcze 2 posty, także proszę o cierpliwość :D




Sesja odbyła się nad Jeziorem Paprocańskim w Tychach klika tygodni temu.
Jadąc na sesję ponad 100 km już zaczynał padać deszcz, pojawiły się czarne chmury.. byłam zawiedziona że nic z tego nie będzie, a jednak kiedy dojechałam na miejsce okazało się że jest piękna pogoda, a na niebie widać tylko pojedyncze chmurki <3 Cudowna pogoda, piękna młoda para, sesja po prostu nie mogła się nie udać :D Poniżej znajdują się efekty tej oto sesji, zapraszam serdecznie do obejrzenia i skomentowania. Z racji tej, że są to moje początki fotografii ślubnej, bardzo mi zależy na konstruktywnej krytyce :)

A Kindze i Beniaminowi jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)






























1 komentarz: