poniedziałek, 6 czerwca 2016

Magdalena Bernaś

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam efekty sesji z Magdą (nie liczę której dokładnie) <3
Sesja z Madzią, jak to sesja z Madzią... nie mogło wyjść źle!
A był to czysty spontan.. Wizją sesji były zdjęcia o zachodzie słońca w rzepaku.















Wracając z sesji, kiedy już słońce było baaardzo nisko znalazłyśmy piękne drzewo bzu. Nie zastanawiałyśmy się długo, od razu zaczęłyśmy robić zdjęcia, bo za chwilę byłoby już zupełnie ciemno.. Stylizacja przy bzach nie była planowana, ale myślę, że i tak wygląda to nieźle :) 
No i nareszcie kolejny pomysł na sesję w bzach został spełniony!
Co prawda, miałam inną wizję takich zdjęć, bo w jakiejś bajkowej sukni, ale cóż... spontan to spontan, cieszę się, że zrobiłam te zdjęcia <3 Achh! Sami zobaczcie <3













Masa zdjęć, mam nadzieję, że się nie zanudziliście :)

I standardowo zachęcam do komentowania <3


5 komentarzy:

  1. Cudowne kadry, a zwłaszcza te z rzepakiem! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia, szczególnie 2 seria - cudo!
    ale gdyby trochę więcej posiedzieć nad przeróbką to zdjęcia mogłby nabrać lepszego klimatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      No u mnie photoshop leży trochę :( w sumie od niedawna się nim posługuję, kiedyś używałam głównie photoscape :P do kolorystyki używam głównie krzywych i koloru selektywnego, może masz jakieś wskazówki co mogłabym poprawić konkretnie? :)

      Usuń
    2. Na spontanie najlepsze! :)
      Obserwuje :)

      Usuń
  3. świetne ujęcia ;) w pierwszej serii podobają mi się kadry, gdzie widoczne jest słońce ;) druga seria jest genialna! podoba mi się kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń