wtorek, 17 maja 2016

Monika i Łukasz- plener ślubny


Witajcie :)


Ostatnio miałam okazję fotografować plener ślubny po raz pierwszy :)
Jest to dla mnie kolejne doświadczenie, kolejna dziedzina fotografii którą bardzo polubiłam!
Ach.. Sesje indywidualne, noworodkowe, rodzinne, ślubne, fotoreportaże... A może reklama, którą bardzo polubiłam dzięki mojej szkole? :D Na co tu się zdecydować.. Hmm na razie chyba nie muszę wybierać. Na razie próbuję wszystkiego!
Nienawidzę monotonności, więc taka różnorodność jest dla mnie idealna! :D




Młoda para to Monika i Łukasz, którym już wcześniej robiłam sesję narzeczeńską, którą możecie zobaczyć TUTAJ :)  Niestety sesji nie udało się zrobić zaraz po ślubie, gdyż pogody ciągle nam nie dopisywały.. Jednak myślę, że był to dobry pomysł, aby sesję wykonać wiosną kiedy wszystko kwitnie :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i konstruktywnej krytyki w komentarzach :)
Tak jak pisałam wcześniej była to moja pierwsza sesja ślubna, więc wiem, że idealnie nie jest, a komentarze sprawią, że będę mogła poprawić jeszcze to, co robię źle :) 














Na sesji zjawiła się również Ninusia, córeczka Moniki i Łukasza :)
Oto kilka ujęć :)












Serdecznie zapraszam na sesje zdjęciowe oraz fotoreportaże z imprez takich jak: 18-stki, chrzciny, śluby cywilne i inne :) 


8 komentarzy:

  1. Osobiście bardzo mi się podobają te zdjęcia. Udany debiut!
    A jeżeli mogę zapytać - co to za miejsce te ruiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :*
      Jest to Olsztyn, koło Częstochowy :)

      Usuń
  2. Nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy plener ślubny, bo zdjęcia są naprawdę fenomenalne! Stworzyłaś piękne, radosne kadry. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo Martynka! Jestem pod wrażeniem :* Jak będę miała kandydata na taką sesję to już Cię zaklepuję ;)

    OdpowiedzUsuń