poniedziałek, 9 maja 2016

Agnieszka Pindel


Witajcie :)

Za oknem piękne pogody, ja latam z sesji na sesję, a po nocach siedzę nad obróbką..
Takiego fotograficznego maratonu chyba jeszcze nie miałam w swojej 'karierze' :D
Ale jestem z tego powodu mega szczęśliwa, bo lubię jak dużo się dzieje, nienawidzę monotonności!

Dziś chcę pokazać efekty sesji z ukochaną Agnieszką, jedną z najlepszych modelek z jakimi do tej pory miałam okazję współpracować, nikt nie jest tak perfekcyjnie przygotowany do sesji jak ona! Stylizacja, makijaż, to wszystko jej dzieło za co ogromnie dziękuję <3

Z Agą już współpracowałam zimą, kto nie pamięta może zobaczyć ją TUTAJ :)

Zapraszam do Agnieszki, polecam ją każdemu! :)
MAXMODELS
BLOGSPOT


A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


























Zapraszam do komentowania,
które zdjęcie podoba się Wam najbardziej? :)








2 komentarze: