piątek, 8 stycznia 2016

Agnieszka Pindel

Witajcie :)
Nowy Rok zaczął się zaledwie tydzień temu, a ja jestem już po 2 owocnych sesjach i zapowiadają się kolejne :) W dzisiejszym poście efekty jednej z nich :) 
Modelką była Agnieszka, nowa twarzyczka w moim portfolio. 
Całą stylizację i makijaż wykonała właśnie ona. :) Było baaardzo zimno ale dałyśmy radę!

Zapraszam do obejrzenia efektów :)
















Które zdjęcie najbardziej Wam się podoba, a które najmniej?
Zapraszam do komentowania :)

Jeśli podobają Ci się moje prace
miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mnie i/lub polubisz mój fanpage :)
FACEBOOK

10 komentarzy:

  1. Kurcze, zazdroszcze modelki, bo niedość, że śliczna to jeszcze świetną stylizacje przygotowała :) Mi najbardziej podoba się chyba 3 od dołu zdjęcie, ale generalnie cała sesja jest świetna :) Dobra robota! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 zdjęcie jest mega!!!! *.* ogromne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie numer 8 jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chce takie zdjęcia ! piękne, jestem pod wrażeniem :-* M.R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.R. niewiele mi mówi :D Zapraszam na zdjęcia, może stylizacji takiej nie będzie, ale można wymyślić coś równie dobrego :D

      Usuń
  5. a szkoda, że Ci niewiele mówi :D jak będziesz na Kolonii to możemy się pobawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maaartynka przeciez wiedzialam że to Ty xD haha to pomyslimy :v

      Usuń
  6. hehe, na pewno, na pewno :)

    OdpowiedzUsuń