środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie 2015

Witajcie kochani! :)

Zbliża się koniec roku. Jest to czas w którym każdy z nas powinien zrobić sobie podsumowanie tego co wydarzyło się w mijających 12 miesiącach.
Dla mnie jest to już jakaś tradycja, od kilku lat piszę takie podsumowania, dzięki temu nic nie umknie mi w pamięci, kiedy przeczytam sobie to wszystko za kilka lat :)

W dzisiejszym poście chciałabym pochwalić się właśnie tym, co ciekawego zdarzyło się u mnie w mijającym roku, głównie pod względem fotograficznym, choć nie tylko :)




Początek roku 2015 niestety nie obfitował w zdjęcia. Właściwie to do maja wykonałam jedynie 3 sesje. Powód? Matura. Na szczęście po egzaminach wzięłam się ostro do pracy i zaczęłam znów robić zdjęcia! Od tego momentu wykonałam prawie 30 sesji, w których wzięło udział około 50 osób! Dla mnie to są ogromne liczby tym bardziej, że w ubiegłym (całym) roku było tych sesji 13:). 
Poznałam wiele wspaniałych osób, wykonałam wiele sesji, które były zapisane w moim notesiku od długiego czasu. 

Wykonałam pierwsze sesje dziecięce, przyjacielskie, rodzinne i par.

Dotrzymałam postanowienia z tamtego roku, które w całości możecie znaleźć TUTAJ :)

7 moich zdjęć zostało zaakceptowanych przez VOGUE! 
Może nie jest to ogromne osiągnięcie, ale mnie właśnie takie małe rzeczy cieszą najbardziej :)




Dostałam się na Akademię Fotografii w Krakowie. Jestem z tego powodu przeszczęśliwa.
Wszystko postawiłam na jedną kartę, mam nadzieję, że nie będę tego żałować w przyszłości.
Kocham fotografię i to ona sprawia mi ogromną radość. A dlaczego nie połączyć przyjemnego z pożytecznym? Praca jako fotograf to moje marzenie i tyle :)
Pomimo, że są to moje początki z AF, to już wiele zdążyłam się nauczyć, a jednocześnie uświadomiłam sobie jak wiele jeszcze nie potrafię!

2015 będę wspominać bardzo dobrze, jest to kolejny rok w którym dużo dobrego się działo :)
Nie tylko w fotografii, ale także w życiu prywatnym.

Do tej pory starałam się umieścić wszystkie zdjęcia w jednym kolażu, niestety (bądź stety) zdjęć okazało się tak dużo, że postanowiłam zrobić filmik. Znajdują się w nim zdjęcia które dobrze znacie z bloga, z facebooka, ale również takie, których nigdzie nie publikowałam :)






Postanowienia na przyszły rok?
Chciałabym... zrobić sobie jakieś domowe studio, 
spróbować fotoreportażu na jakiejś imprezie, może wesele jako drugi fotograf?
Zacznę podpisywać moje zdjęcia.
Więcej przemyślanych zdjęć. Mniej, a lepiej :).
Dalej będę starała się realizować jakieś ciekawe pomysły.
To chyba tyle :)
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować również te postanowienia :)

Dziękuję każdej osobie która przyczyniła się do tego, aby ten rok był wyjątkowy :) A na Nowy Rok każdemu z Was przesyłam ciepłe pozdrowienia i najlepsze życzenia. 
Oby ten 2016 rok był jeszcze lepszy od mijającego. 
A przede wszystkim życzę Wam duuuużo optymizmu, bo myśląc pozytywnie naprawdę wiele można osiągnąć :)

4 komentarze:

  1. Piękny ten roku u Ciebie kochana :* miło patrzeć jak się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać postęp :D
    Masz fajne pomysły :)
    Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku obfitego w sesje i nowe pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń