poniedziałek, 18 stycznia 2016

Honorata Kuder

Witajcie :)

Dziś efekty kolejnej, długo oczekiwanej przeze mnie sesji :D
Pomysł na sesję z projektorem narodził się już dawno temu, w sumie to jak zobaczyłam pierwszy raz teledysk We found love- Rihanny to pomyślałam że świetna byłaby właśnie taka sesja. Krótko potem zauważyłam wręcz lawinę zdjęć z rzutnikiem, zniechęciło mnie to trochę, bo nie lubię realizować pomysłów na sesję których są w sieci tysiące...
Mimo wszystko każda sesja jest inna, więc każdy chce spróbować, ja również :)
Był problem z projektorem, bo mało kto ma takie cudo, więc sesja się odwlekała, straciłam jakiekolwiek nadzieje, że kiedykolwiek ją zrealizuję... Ale ostatnio umawiając się na sesję z Honoratą coś mnie tknęło aby powiedzieć o tym pomyśle i okazało się, że może załatwić projektor! Moja radość ogromna :v Choć wiem że nie dałam z siebie 100% przy tej sesji to jestem zadowolona z efektów :)
Nie przedłużam.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Mod: Honorata Kuder

















 Zapraszam do komentowania.
Koniecznie dajcie znać które zdjęcie uważacie za najlepsze, a które najsłabsze :)



19 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo 3 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszły,szczególnie podobają mi się 3 pierwsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,7,8 i 9 dla mnie najlepsze :)
    ale wszystkie są bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam te same typy :D ja jeszcze dodałabym 13 :P

      Usuń
    2. Nie wiem czemu pominęłam to 13..
      Ale to też należy do tych najlepszych ;) ��

      Usuń
  4. Niektóre wyglądają tak...sztucznie? Ale ogólnie pomysł bardzo mi się podoba. A zauroczyły mnie zdjęcia nr 2,3 i 8. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co znaczy sztucznie? :) Moim zdaniem taka sesja, obrazki rzucane na kogoś nigdy nie będą wyglądać naturalnie :)

      Usuń
  5. Podoba mi się taki pomysł z projektorem ! :) Najfajniejsze wyszly te w kosmosie :D i te ostatnie :) dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno-białe pasy wygrywają! Super pomysł, świetna realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł! Zdjęcia wyszły genialnie :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł genialny, a i świetnie Wam wyszedł. Nie potrafię wybrać najlepszego zdjęcia, bo wszystkie są rewelacyjne! c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś myślałam o takiej sesji, ale fakt największy problem z rzutnikiem.. :/
    Jednak bardzo się cieszę, że Tobie się to udało! Zdjęcia wyszły cudownie<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać, pytać się każdego i może się uda :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Pomysł ok, ale jak dla mnie za dużo tego. Ja bym postawiła na jeden motyw i jego się trzymała: ) ale ogolnie fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy z sesji byłoby z 5 ujęć i to jeszcze takich samych :) Ale dzięki za opinie :)

      Usuń