środa, 13 stycznia 2016

Magdalena Bernaś


Cześć :*
Dzisiaj pokażę Wam efekty sesji z Magdą, którą już dobrze znacie z moich zdjęć :)
Sesja miała składać się z dwóch zupełnie innych stylizacji.
Z pierwszej jestem bardzo zadowolona. Druga część miała być połączeniem królowej śniegu z żurawiami, niestety było tak zimno, że paluszki nam zdrętwiały do tego stopnia, że nawet nie dało rady porozkładać wszystkich żurawi na drzewach :P Mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi się zrealizować podobny pomysł :)

mod: Magda

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)









I kilka ujęć z drugiej stylizacji :)






Koniecznie dajcie znać w komentarzach,
 które zdjęcia najbardziej się Wam spodobały :)

11 komentarzy:

  1. Cała sesja tak mi się podoba! <3
    Niektóre kadry jak plakaty z filmów, świetnie Ci wyszła ta sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są przepiękne! ♡
    Każde coś w sobie ma ;)
    Magda- perfekcyjna modelka ;*
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te zdjęcia! Bardzo mi się podobają ;)
    Magda to najlepsza modelka z twoich sesji. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są super ale mimika modelki potrzebuje poprawki, a o co mianowicie mi chodzi? Twarz nie wyraża emocji i na prawie każdym zdjęciu ma rozchylone usta. To taka drobna uwaga,już jakiś czas obserwuję Twojego bloga, zdjęcia są piękne i nietuzinkowe, ale muszą wywoływać oprócz zachwytu emocje, których nie odbieram niestety. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazanie prawdziwych emocji na zdjęciu jest bardzo trudne. Uważam że brakuje ogólnie tego w moich zdjęciach, mimo wszystko uważam że Magda ma najlepszą mimikę z wszystkich moich modelek. I jeśli chcę pokazać jakąś konkretną emocje- jest w stanie to zrobić. Jest bardzo młoda, wiele przed nią, mimikę idzie dopracować :)

      Usuń
  5. pierwsza część mi się meeega podoba, genialny klimat

    OdpowiedzUsuń