niedziela, 18 września 2016

Wiktoria Sztos


Witajcie :)

Sesja, którą zobaczycie w dzisiejszym poście już dawno siedziała mi w głowie, suknia leżała już dobry rok w mojej szafie, a w moim domu.. 30 lat :)
No i w końcu doczekała się sesji z Wiktorią, nową modelką w moim portfolio :)
Wianek, który zrobiła Wiktoria również spisał się idealnie do tej sesji :)

Nie będę się rozpisywać, zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

mod: Wiktoria Sztos


 

















Jak zawsze zapraszam do komentowania,
koniecznie napiszcie które zdjęcie najbardziej się Wam spodobało :)


6 komentarzy:

  1. Super! Nigdy bym nie pomyślała,że ta sukienka ma tyle lat! W dodatku idealnie sprawdziła się na tej sesji :) Osobiście najbardziej podoba mi się chyba ostatnie ujęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę suknia jak nowa, bardzo mi się ona podoba :D
      Hihi to również moje ulubione ujęcie!

      Usuń
  2. Przepiękna kolorystyka ! świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że moda wraca :) Ja mam bardzo podobną czarną i też ma już dużo dużo lat :)

    Zdjęcia super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń