piątek, 30 grudnia 2016

Czas na podsumowanie!


Siemaneczko :D

Dawno mnie tu nie było... W sumie to trochę zapomniałam o istnieniu tego bloga xd

Ale.. z racji tej, że rok dobiega końca- czas na podsumowania (jak co roku) i wypadałoby napisać jakiś post :)

Nie miałam czasu wcześniej przygotować sklejek z wszystkich sesji, które wykonałam, dlatego będą tu tylko moje ulubione zdjęcia z tego roku lub po prostu te, które mają dla mnie jakieś znaczenie :)
Sesji w tym roku było na prawdę sporo, ile dokładnie- to nie istotne.
Staram się żeby zdjęcia były jak najlepsze, ciągle ćwiczę, doszkalam się. Choć ciągle mi mało i mało, ciągle są błędy, widzę je, ale poprawiam jeśli tylko mogę.




Co ciekawego było w mijającym roku?

Troszkę chyba się ukierunkowałam w jedną dziedzinę, a konkretnie fotografię noworodkową, dziecięcą i rodzinną. I to właśnie takich sesji wykonałam najwięcej. Sesji z modelkami było na prawdę mało, nad czym w sumie ubolewam, bo w końcu to również kocham.

Założyłam sobie malutkie domowe studio. Niby nic wielkiego, ale to taka moja duma, cieszę się, że je mam, bo znając mnie w sezonie jesienno-zimowym zrobiłabym max 2 sesje, a tak przez okres 3 miesięcy na prawdę sporo się nauczyłam :)

Kolejną rzeczą, kolejnym małym marzeniem były warsztaty fotografii noworodkowej.
Bezpieczeństwo dzieciaczków, szczególnie tych najmniejszych jest najważniejsze. Nie zaczęłabym tej fotografii gdyby nie warsztaty. To właśnie u M&K Słowińskich nauczyłam się jak bezpiecznie obchodzić się z takimi maleństwami. 

W tym roku również wykonałam pierwsze fotoreportaże, tj osiemnastki, chrzciny i wesele :)
oraz wykonałam 2 sesje ślubne :)
Dalej uczę się w AF, dalej chcę się uczyć, zdobywać doświadczenie i myślę, że powoli do przodu, a będzie coraz lepiej :)

Chciałam podziękować w tym miejscu wszystkim osobom, które udało mi się sfotografować, dziękuję rodzicom małych modeli za zaufanie, za możliwość sfotografowania Waszych pociech :)  dziękuję mojej rodzinie i przyjaciołom, chłopakowi za ogromne wsparcie, bo bez tego mój progres byłby niemożliwy :)

Zanim standardowo zapiszę tutaj moje postanowienia noworoczne.. Pochwalę się, że z tamtego roku wykonałam chyba większość punktów, z czego jestem dumna :D

Podsumowanie z poprzedniego roku możecie znaleźć TUTAJ

Okej.. Tak więc co bym chciała zrobić w przyszłym roku?
Jedno postanowienie-brak postanowień!
Haha nie, nie żartowałam!
Ale nie podzielę się z Wami. Zapisuję je sobie w kalendarzu i powiem Wam za rok czy się spełniło :D

I już dobiegając do końca..
Chciałam Wam życzyć dużo zdrowia w Nowym Roku.
Dużo zdrowia i miłości.
I jeszcze spełnienia wszystkich marzeń!
To jest najważniejsze, więc tego Wam kochani życzę! <3




5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie sesja z Magdą, uwielbiam wasz duet ♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno i to nie jedna! :)

      Usuń
    2. Jeśli byłam jedyną Magdą na sesjach z Martyną i chodzi o mnie to dziękuję bardzo i też mam taką nadzieję <3

      Usuń
  2. Fotografia rodzinna(dziecięca zwłaszcza) to zupełnie jak i u mnie w tym roku. Wcześniej chyba strach mi nie pozwalał na przełamanie się ale w końcu zdobyłam się na odwagę i teraz wiem, że to jest to:) Fotografowanie dzieciaczków to wspaniałe emocje, za każdym razem inne. <3 Powodzenia

    OdpowiedzUsuń