piątek, 3 lutego 2017

Fotoksiążka

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z nieco innym postem niż zwykle. Przedstawię Wam recenzję fotoksiążki od Saal Digital, którą mogłam przetestować. Jeśli jesteście ciekawi co o niej sądzę- zapraszam do dalszego czytania :)


Tworząc moje małe domowe studio, szukałam sposobu na zaprezentowanie swojego portfolio i czegoś, co umili czas oczekującym klientom. Zawsze marzyłam o foto-książce, ale obawiałam się o jakość i zmarnowanie pieniędzy. Przeglądając tablicę na facebooku natrafiłam na sporo pochlebnych recenzji książek tej firmy. Postanowiłam zainteresować się tematem. Okazało się, że istnieje możliwość zamówienia za darmo, testowego egzemplarza. Zdecydowałam się skorzystać. :) Wysłałam zgłoszenie przez stronę http://www.saal-digital.pl/ na której należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Już na drugi dzień otrzymałam odpowiedź o możliwości przetestowania ich usługi.  Niestety moje zgłoszenie wysłałam w momencie kiedy zupełnie nie miałam czasu na zaprojektowanie jej. Kiedy w końcu znalazłam czas, okazało się że termin, który dostałam na realizacje zamówienia minął 2 dni temu. No cóż, gapa ze mnie :/. Byłam zła na siebie, że nie dopilnowałam terminu, ale po kilku dniach otrzymałam od SD maila, w którym zaoferowali mi pomoc w tworzeniu projektu. Wyjaśniłam sytuacja i bez problemu dostałam dodatkowy czas  (+2 tygodnie). Ucieszyłam się, że jednak mam możliwość wzięcia udział w teście :)
Od razu pobrałam program do projektowania. Po uruchomieniu, byłam pod wrażeniem jego  możliwości. Sama ilość wzorów okładek i materiałów przyprawia o zawrót głowy. Okładki watowane; matowe lub błyszczące, z eko skóry a nawet z imitacją drewna! Różne wymiary, układy, wzory... Ach, no wszystko! Przytłoczyło mnie to, nie mogłam się zdecydować na ogólny wygląd książki, ciągle coś poprawiałam. Nie miałam także wcześniej wybranych zdjęć. Tak więc samo projektowanie trochę trwało, ale jedynie z mojej winy, bo jestem niezdecydowana, a wszystko mi się podobało. :D
 Po drodze miałam jeszcze małe problemy z zamówieniem, ale dzięki  znakomitej obsłudze udało mi się zamówić książkę w sobotę wieczorem. W środę paczka była u mnie. Warto wspomnieć, że została ona nadana z  Niemiec, więc dostawa była  na prawdę błyskawiczna. :)  Natychmiast odpakowałam paczkę! Trochę zajęło mi dostanie się do zawartości, gdyż była bardzo dobrze zabezpieczona podczas transportu, więc nic nie mogło jej się stać, co jest kolejnym plusem :) Pierwsze co zobaczyłam  po odpakowaniu to okładka- ja zamówiłam twardą, matową. Wydaje mi się, że taka okładka powinna wytrzymać próbę czasu. Chciałam aby okładka była prosta. Zrezygnowałam ze zdjęcia na okładce ze względu, na różnorodność moich prac i wybranie tego jedynego zdjęcia sprawiłoby mi wielki problem.  Następnie przeglądałam książkę strona po stronie niemal z otwartymi ustami. Jakość i wykonanie książki- perfekcja, tu nie ma się do czego przyczepić, absolutnie!Kolory- rewelacja! Są nawet lepsze niż odbitki w labie, w którym drukuję od lat, kolejny plus :)  

Podsumowując:
Zalety:
1. Łatwy w obsłudze program do projektowania, wiele możliwości, każdy znajdzie coś dla siebie
2. Doskonały kontakt mailowy, w razie problemów niemal natychmiastowa odpowiedź
3. Bardzo szybka wysyłka, dobrze zapakowana
4. Rewelacyjna jakość
 5. Kolory- super!
6. Dobry stosunek jakości do ceny
 Wady:
nie stwierdzono :)  
Czy kupiłabym ją za normalną cenę? Jeśli miałaby to być moja pierwsza w życiu foto-książka, to szczerze mówiąc, bałabym się, 200zł to jednak nie mało, ale teraz- gdy znam jakość, wiem czego się spodziewać, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu to przyznam, że kupiłabym! Zdecydowanie warta jest tych pieniędzy. Kiedy tylko uzupełnię portfolio nowymi zdjęciami, to na pewno będę starała się zamówić kolejną, ze świeżymi zdjęciami. Foto-książki to także doskonały pomysł na prezent na ślub, rocznice czy urodziny.Myślę, że para młoda ucieszyłaby się z  książki zawierającej zdjęcia z wesela. :)
Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy mój projekt Wam się spodobał, co myślicie o takich książkach i  czy zdecydowalibyście się ją wypróbować? A może mieliście już okazje przetestować? Jestem ciekawa Waszych opinii :) Dziękuję serdecznie firmie Saal Digital Polska za możliwość przetestowania książki, była to dla mnie wielka przyjemność! :)

5 komentarzy:

  1. Piękniusie :D Super się prezentuje , tez musze wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba się :D Koniecznie musisz wypróbować, super sprawa :D

      Usuń
  2. No jest świetna! 💖 Dziękuję za tą stronę ze zdjaciami ze mną 😍💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło się odbyć bez nich! Jak wpadniesz do mnie, to koniecznie musisz zobaczyć na żywo te zdjęcia, coś pięknego :D

      Usuń
  3. Cudownie się prezentuje! Też chyba się w końcu się na nią skuszę hehe :)

    OdpowiedzUsuń