wtorek, 2 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017 oraz zdjęcia z imprez okolicznościowych



Witajcie :)

Stary rok dobiegł końca, a ja dopiero zabieram się za pisanie podsumowania.
Listopad, to czas w którym robiłam głównie mini sesje świąteczne, w grudniu zaś- dużo siedziałam nad obróbką. 
Pod koniec roku mało czasu spędzałam na komputerze, przez co nie zauważyłam kiedy ludzie zaczęli wrzucać swoje podsumowania. Ale już nadrabiam!

Co się działo w minionym roku?
Właściwie to nic szczególnego
Na samym początku roku 2017 udało mi się wymienić sprzęt (aparat + 2 obiektywy) i myślę, że jest to kluczowe dla tego roku. Dzięki temu sesje stały się przyjemniejsze, zdjęcia lepsze jakościowo, a także mogłam zabrać się za robienie reportaży :)







W 2016r.  już coś tam działałam w tym kierunku, ale nie byłam zadowolona z efektów.
Obiektyw często mulił, więc nie potrafiłam uchwycić wszystkich momentów na których mi zależało. Do tego aparat sobie nie radził w słabym oświetleniu.
Teraz na pewno jakość tych zdjęć się poprawiła. Nie jest idealnie, ale z każdą imprezą jest lepiej, ciągle się uczę :)

Myślę, że nadszedł czas w którym mogę pochwalić się zdjęciami z imprez. 
Poniżej zobaczycie tylko garstkę zdjęć, ponieważ nie od wszystkich miałam zgodę na publikacje.
Teraz (gdy tylko dostanę zgodę) postaram się na bieżąco wrzucać zdjęcia z fotoreportaży :)


Na początek maj 2017
-komunia Nikoli




















18-stka Arka 













18-stka Magdy i Klaudii




















Poza fotoreportażami było sporo sesji dziecięcych w studio.
Trochę plenerów, a także 3 sesje z Magdą, których nie mogło zabraknąć :)

Nie wrzucam tutaj tych ujęć, bo wszystko jest bieżąco wrzucane na facebooka
Kto jeszcze nie polubił, zapraszam!
https://www.facebook.com/martynatakesphotos/

W tamtym roku pisałam, że nie pochwalę się swoimi postanowieniami na 2017 rok, ale pochwalę się w 2018, czy się spełniło.
Tak więc.. spełniło się to w 50%. Jednym z nich był zakup nowego aparatu, więc zrobione! :)
Drugiego nie udało się spełnić, ale mam nadzieję, że uda mi się to zrobić w tym roku :)

Wszystkiego dobrego kochani na ten Nowy Rok!
Żeby nie był gorszy od poprzedniego, a nawet lepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz