piątek, 3 lipca 2015

Magdalena Bernaś

Cześć wszystkim!

Ostatnio miałam przyjemność robić sesję Magdzie <3
To, że pogoda nie dopisuje w dniu sesji i trzeba ją przełożyć, to już chyba u mnie norma. Bez deszczu nie obyło się i tym razem. 10 min przed wyjazdem zaczęło padać, już chciałam rezygnować, ale mówię nie tym razem! No i jak się okazało była to dobra decyzja, bo za chwilę już świeciło słońce i wyszły piękne zdjęcia. :) Jest to moim zdaniem moja najlepsza sesja!
Z resztą z taką modelką i w takim miejscu nie mogło wyjść nie fajnie :D
I tutaj podziękowanie dla Honoraty K. za udostępnienie tego magicznego miejsca :)
Jedynym 'zmartwieniem' że zdjęcia nie wyjdą było światło, a właściwie jego brak.. No ale w końcu udało się jakoś to opanować. Klaudia dziękuję za trzymanie blendy :)
No i dziękuję mojej mamusi za użyczenie tej cudownej starej (niebieskiej) sukni  :D

Ok, nie rozpisuję się już!
Zapraszam do oglądania zdjęć :) 
Uwaga jest ich naprawdę sporo! 


Mod: Magdalena
























Druga część sesji w innej stylizacji :)





















Ostatnie zdjęcie zostało zaakceptowane przez VOGUE
Pierwszy raz :)




A Wam jak podoba się sesja?
 Które zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu? :D





15 komentarzy:

  1. bardzo fajny klimat! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To okno! Świetne światło i klimat :>
    http://ziaarkoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz niesamowite zdjęcia! :)
    Brawa dla Ciebie i Modelki Magdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia. Bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci kochana, bardzo się rozwinęłaś! Fantastycznie się na to patrzy! <3
    // Izioszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. Dziękuję z całego serduszka! :*

      Usuń
  6. pamiętam tę sukienkę :D
    Kochaaana prześlicznie :* widać duże postępy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugą część jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kocham kocham!!
    fenomenalny klimat

    OdpowiedzUsuń