sobota, 11 lipca 2015

Olga Wróblewska

Cześć!
W tym tygodniu oprócz Roksany, (której zdjęcia z sesji można zobaczyć TUTAJ) miałam okazję gościć przed swoim obiektywem śliczną Olgę. :) Jest to niesamowicie pozytywna osoba! Już podczas umawiania się na sesję (około pół roku) czułam, że Olga jest przesympatyczną dziewczyną, a efekty tej sesji będą cudowne.. i się nie pomyliłam! :) Ogólnie miałyśmy milion pomysłów, aczkolwiek chciałam wykorzystać cudowny wianek od Lemkini, który już od jakiegoś czasu leżał w szafie. Reszta zdjęć miała być spontaniczna, obie miałyśmy zabrać jakieś ubrania i "coś się wymyśli". Zostałam mile zaskoczona, bo Olga przyszła na sesję z wielką torbą ubrań! Pokazywanie rzeczy które zabrałyśmy zajęło ponad pół godz. także ten.. Były 4 stylizacje: 2 moje i 2 Olgi :) Podczas sesji dowiedziałam się, że Olga troszeczkę tańczy, więc nie mogłam nie zrobić kilku tanecznych zdjęć :)

Rozpisałam się troszkę, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Fot: Ja
Mod: Olga
Wianek: Lemkinia






















Serdecznie zapraszam do komentowania :)
Koniecznie dajcie znać czy podoba się Wam ta sesja,
 które zdjęcie najbardziej, a które najmniej przypadło Wam do gustu :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sesja - najbardziej podobają mi się ujęcia z tej drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaka piękna dziewczyna! A zdjęcia bardzo mi się podobają, szczególnie 9 i 10- świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamusiu, ten wianek jest przepiękny! Pierwsza stylizacja skradła moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się <3 Już nie mogę się doczekać kiedy zamówię kolejny wianek od Lemkini i zrobię w nim sesję <3

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Zdecydowanie zakochałam się w 15 <3
    Poozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, te ujęcia z bańkami - cudo! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sesje :) Piękne są te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 zdjęcie jest przecudowne :) pozostałe również, ale to szczególnie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 11 i 14 ujęcia są świetne, najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń