wtorek, 28 lipca 2015

Roksana, Maja, Iga- sesja dziecięca

Heej! :D
Mam dla Was dzisiaj efekty kolejnej sesji, ale.. trochę innej niż do tej pory, ponieważ jest to sesja dziecięca trzech cudownych dziewczynek: Roksany, Mai oraz Igi :) 
Przyznam szczerze, że jest to moja pierwsza dziecięca sesja, więc miałam mały stresik przed nią. Jak się okazało zupełnie niepotrzebnie, bo dziewczyny biegały po parku, a zdjęcia praktycznie same się robiły :)
Chciałam aby na zdjęciach przedstawić: Ruch, radość, zabawę i naturalność. 
Czy udało mi się? To już pozostawiam do Waszej oceny :)

Zapraszam do oglądania :) 






























Zapraszam do komentowania :)



19 komentarzy:

  1. Udało Ci się uchwycić takie rozbiegane szkraby :D
    Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie uchwyciłaś chwile, naprawdę przepiękne zdjęcia :)
    pozwalam sobie zaobserwować
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zdjęcia, bardzo pozytywne i wgl takie oooo <3 ;P
    ale następnym razem dodaj może tylko te najlepsze, bo taka ilość w pewnym momencie nudzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Od tych zdjęć bije niesamowicie pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie udało ci się uchwycić ten dziecięcy entuzjazm i energię. Mega pozytywnie!
    Super.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetnie uchwycone momenty zabaw :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Piękne światło, naturalność tych dziewczynek jest najlepsza! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, pełne uroku ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, mega pozytywne!

    OdpowiedzUsuń