niedziela, 9 sierpnia 2015

Magdalena Bernaś

Hej kochani :)

Dziś mam dla Was efekty wodnej sesji z Magdaleną :)
Z Magdą miałam okazję już raz współpracować (KLIK), a że efekty sesji były bardzo owocne, to szybko wymyśliłyśmy pomysł na kolejną współpracę. Takich sesji jak poniższa w ostatnim czasie pojawiło się w internecie wiele, jednakże chciałam spróbować, bo ilu fotografów tyle interpretacji :)
Ogromne brawa dla Madzi, która weszła do tej wody i ani razu nie powiedziała, że jest zimna! 
 I jeszcze muszę wspomnieć, że pozowanie w wodzie wcale nie jest łatwe! Żeby zrobić dobrą pozę, mieć dobrą mimikę i jeszcze ogarnąć strój który ruszał się w każdą stronę to naprawdę trzeba się napracować! Dziękuję za to poświęcenie :)

Dobra nie przedłużam, zapraszam do oglądania :)





















2 zdjęcia (na 3 wysłane) z tej sesji zostały zaakceptowne na VOGUE :D





Dajcie koniecznie znać czy sesja przypadła Wam do gustu, 
które zdjęcie podoba Wam się najbardziej, 
oczywiście krytyka również mile widziana ;)

14 komentarzy:

  1. Podobają mi się te ujęcia na drzewie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się takie ujęcia, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja wyszła wam genialnie, nawet mogę stwierdzić, że lepsza niz ta prędzej, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sesja jest jedną z Twoich najlepszych! :) Uwielbiam pływające kadry a te skradły po prostu moje serducho! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie znajduje się to urokliwe miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  6. Geenialne zdjecia! Martyna robisz ogromne postepy w fotografi ;) Zdjecia nr 10 i 12 najbardziej przypadly mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie miło mi czytać takie słowa, są bardzo motywujące :)

      Usuń
  7. Łaaaa, jakie piękne! Ciężko wybrać najlepsze, bo wszystkie ujęcia są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu, widać nie tylko ja. Gratuluję publikacji! :)

    OdpowiedzUsuń