czwartek, 27 sierpnia 2015

Magdalena Bernaś

Witajcie!
Dziś mam dla Was post ze zdjęciami z kolejnej sesji z Madzią! To już 3 nasza współpraca i na pewno nie ostatnia. Magda z sesji na sesję jest coraz lepsza! Ach o Magdzie mogłabym mówić godzinami- oczywiście w samych superlatywach! :)

Teraz kilka słów o innej osobie, bez której sesji by nie było!
Judyta jest początkującą stylistką i to ona zapewniła stylizację, a także wykonała makijaż. Judyta jest właściwie głównym pomysłodawcą tej sesji, zaplanowała ją od A do Z, a w czasie sesji bardzo nam pomagała :)
O Judycie na pewno usłyszycie jeszcze nie raz, bo planujemy.. wielkie rzeczy :D 
Haha.. nie będę na razie zdradzać szczegółów, żeby nie zapeszyć :)


Stylizacja i make up: Judyta Wartacz
Fot: ja

Zapraszam do oglądania zdjęć :)
























Które zdjęcia najbardziej przypadły Wam do gustu? 
Kilka zdjęć dałam w dwóch wersjach, kolorowej i czarno-białej, 
dajcie znać w której wersji wolicie :)
Konstruktywna krytyka również mile widziana :)








9 komentarzy:

  1. Świetne są wszystkie, ale to ostatnie po prawej i przedostatnie po tej samej stronie są mega jak dla mnie ;)
    Osobiście miałabym dylemat które są lepsze w b&w czy w kolorze xD
    50 mm 1.8 potrafi wiele zdziałać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :*
      A co do 50mm 1.8 to mam mieszane uczucia :/ niby piękne zdjęcia wychodzą, ale tylko jak ustawiam ostrość ręcznie i jak przysłona wynosi co najmniej 2.8, jeśli włącze AF przy portrecie to ostrość na nosie xd Ale czego spodziewać się po obiektywie za 400zł :)) I tak wart w 100% swojej ceny :)

      Usuń
    2. Ja muszę włączać AF :/ Bo jak ustawiam ręcznie w wizjerze to zdjęcie wydaje mi się ostre a się okazuje ze wgl ostrość jest daleko i zdjęcie jest nieostre :/ Nie wiem dlaczego :/ Ale jak na razie AF mnie nie zawodzi :D Jak widzę zdjęcia robione 1.4 to po prostu wow! Z tym, że cena jest porażająca :O

      Usuń
    3. Ale przecież "pika" jak jest ostre zdjęcie :D Nie no to wszystko zależy od egzemplarza :/ 1.4 mega ale nie czuję potrzeby posiadania tego obiektywu (przynajmniej na razie) :)
      Ja chciałabym kupić coś szerszego do robienia reportażu i 85mm 1.8 :)

      Usuń
    4. Zdecydowanie mogę Ci polecić 85mm f1.8 :) Ja z mama mamy ten obiektyw juz od roku i jest to cudowna jasna stalka do robienia niesamowitych portretów :)

      Usuń
    5. Żeby tylko pieniążków było troszkę więcej :D Ale chyba powoli będę składać sobie na ten obiektyw :)

      Usuń
  2. Dwa ostatnie zdjęcia są świetne, mają w sobie coś takiego analogowego, surowego.. http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W kolorze robią świetne wrażenie :) a i czarno-białe wyglądają fajnie. 2 przedostatnie są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i modelka świetna! Trzymam kciuki, żebyście coś jeszcze razem stworzyły, bo nie ma lepszego połączenia niż dobry fotograf + dobra modelka! Pierwsze zdjęcie chyba najlepsze, ma ten klimat :).

    OdpowiedzUsuń