piątek, 9 października 2015

Ania Pilarska

Witajcie kochani! :*

W ostatnim czasie mało mnie tutaj. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
Miałam sporo sesji, a że tylko nieliczni wyrażają zgodę na publikację zdjęć, to nie było czego tutaj wrzucać :( Kilka pojedynczych zdjęć znalazło się na moim Fanpage'u na którego serdecznie zapraszam. 
A może macie jakieś pomysły na posty, które mogłabym napisać? Nie zawsze mam sesję którą można tu opublikować, a nie chciałabym znikać stąd. Jeżeli macie jakieś życzenia to piszcie w komentarzach :)

W dzisiejszym poście pokażę Wam efekty najnowszej sesji z Anią- nową twarzyczką w moim portfolio :) Ogólnie cała sesja miała wyglądać zupełnie inaczej. Inna stylizacja i miejsce... Tak się złożyło, że kiedy doszłyśmy do tego miejsca, nie mogłyśmy się tam dostać... Ja miałam chwilę załamania, ale postanowiłyśmy z Anią, że pójdziemy przed siebie szukając odpowiedniego lokum. Trafiłyśmy na dworzec. Myślę, że to był strzał w 10! Co prawda stylizację też zmieniłyśmy, ale mimo wszystko moim zdaniem wyszło ok! :D




Zanim przejdę do efektów tej sesji troszkę opowiem co u mnie słychać :)

Tak więc.. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą w tym roku miałam maturę, miałam wielki dylemat jakie studia/ szkołę wybrać, tam gdzie chciałam iść na początku, nie utworzono mi kierunku. Jednakże cieszę się, że stało się, tak jak się stało, ponieważ spełniłam swoje kolejne marzenie...
Otóż dostałam się na Akademię Fotografii w Krakowie!
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, marzyła mi się ta szkoła już od początku liceum, ale myślałam, że je jestem zbyt słaba, że i tak mnie nie przyjmą... Ale spróbowałam i udało się!
Kochani: walczcie o marzenia, bo na prawdę warto! :) 

Ok, troszkę się rozpisałam, więc zapraszam teraz do obejrzenia zdjęć :)



















Czekam na Wasze opinie :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dworzec spisał się idealnie! Gratuluję takich studiów i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sesja to lepsza!!! Brawo!!! :-* jesteś wspaniała :)

    A co do pomysłu na posty to może coś o fotografowaniu, porady itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      Co do postu to zastanowię się, chociaz tego typu poradnikow jest na internecie pełno i chyba nie wytłumaczę tego lepiej od innych :(

      Usuń
  3. To co że jest pełno :) dla Twoich czytelników będą ważniejsze Twoje porady, sama chętnie poczytam chociaż już co nieco wiem ;) też myślałam nad cyklem foto porad na moim blogu i nie przejmuje się, że ktoś już kiedyś coś takiego napisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może masz rację :) Teraz po zajęciach w AF czuję się taka mądra, że chętnie podzieliłabym się moją wiedzą z innymi :D

      Usuń
    2. A ja bardzo chętnie poczytam :)

      Usuń
    3. <3 Jak będę miała trochę czasu to może coś napiszę :)

      Usuń
  4. Sesja bardzo ładna, różnorodna podoba mi się :) sama miałam iść do Akademii Fotografii lecz ze względu na koszty zrezygnowałam i poszłam do innej szkoły uzyskując tytuł Artysty Fotografika po AF tego nie będziesz mieć ale mimo to polecam bo ukończyłam kurs w AF i jestem zadowolona z zajęć tam. Dodam również, że koleżanka uczęszczała ze mną do szkoły i była również w AF("na studiach") i mówiła że w AF mało się nauczyła i troszeczkę żałuje że tam była ale wiadomo każdy ocenia inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście koszty są bardzo wysokie, ale cóż... Studia też tańsze nie są :) Akurat papierek mnie nie interesuje za bardzo. Poszłam do tej szkoły aby się czegoś nauczyć, chcę aby moje zdjęcia były lepsze :) Jasne, że każdy ocenia inaczej, ma do tego prawo. Na razie nie wypowiadam się na ten temat, bo za mną zaledwie 2 dni nauki, ale powiem szczerze że jestem bardzo zadowolona z wyboru, zajęcia bardzo ciekawe i na pewno wiele się tam nauczę :) Ja myślę, że jak ktoś tego 'nie czuje' to żadna szkoła nie nauczy go fotografować. AF ma ten plus, że ma bardzo dobry sprzęt i świetnych nauczycieli, czego innym szkołom foto brakuje :)

      Usuń